Söndag.

Eh ja..
Vad säger man?
Det är söndag, och jag känner mig ensammare än vanligt.
Visst, jag har längtat efter att få vara ensam hemma, men nu går jag nästan under.
Vet inte vad jag tänker på, men lycklig är jag då minsann inte.
Geeh.. 
Märks att helgen tar slut ikväll.
Funderar på att städa riktigt ordentligt hemma. Typ bara röja som fan så att det luktar fräscht överallt.
Men sen om jag orkar är en annan femma, för jag har trots allt inte stökat ner själv.
Skulle fan behöva hjälp.
Eller så fixar sig allt med lite rätt musik och lite mat i magen.
Och sen när allting är städat, så ska ingen jävel komma hit och tro att dom kan stöka ner hur som helst och sen bara dra.
Det tolererar jag verkligen inte.
Oh well, ska sluta pilla mig i naveln nu och göra nånting åt skiten.
-  PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0