Ett steg i taget.

Nu kom en sån där fucking tankebomb igen.
Typ massa frågor och funderingar som jag verkligen inte kan svara på själv.
Den största frågan jag alltid ställer mig själv är Vad jag gör för fel för att folk nästintill vill glömma bort mig.
Det är typ så det känns just nu.
Jag känner mig något så fruktansvärt ensam, fast jag vet att jag inte är det.
Jag har typ bara ett fåtal vänner kvar som hör av sig, resten vill nästan inte ens veta av mig, typ.
Haha fattar verkligen inte vad jag gör för fel..
Om det är för att jag är så deprimerad och drar ner andra, för att jag har så dålig ekonomi så jag knappt har råd att leva?
Skulle verkligen uppskatta om någon kunde tala om det för mig.
För om ingen talar om det för mig, så går det ju inte att förbättra.. Eller?
Mina underbara små pälsbollar får stå för bilden idag, bara för att dom alltid finns där när jag är ledsen.
Mammas lilla älsklingar <3
-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0