Jaha?

Left alone, again.
Kul, verkligen.
Känns ju asbra att folk kan fråga om jag oxå vill hitta på något.
Visst, jag tar mig ingenstans, men det är ändå tanken som räknas.
Usch, skönt att jag får pengar imorn så jag kan höra av mig till mina lovely vänner i Gävle och fråga om fika, eller nå.
*gnällagnälla*

Har det hänt nå bra då?
Uhm...
Ja!
Jag fick min mens igår, mensar som aldrig förr!
Så det är jag ganska lycklig över.
Eller ja... Mensvärken hade gärna fått vara borta för alltid, men ah..
Det är väl nånting jag får leva med i några dagar.

Hoho. Såg nu att jag har haft över 40 sidvisningar, och typ 30 unika.
Fattar dock inte varför.
Varför klicka in sig på en blogg så många gånger som inte ens uppdateras så ofta.
Öhm..
Folk är bra <3
Vissa iallafall.

Nej nu ska jag fortsätta hata omvärlden och vänta på att Inga och Jossan kommer hem.

- Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0