Framtidsplaner

Ligger och planerar hur jag vill att mitt liv ska se ut.
Åh jag vill att det ska vara nu!
Har liksom planerat hur jag vill att min lägenhet ska se ut, hur jag ska se ut osv.
Det enda jag inte vet är vad jag vill jobba med.
Eller ja, ska ju först och främst klara mig igenom skolan först innan jag kan börja planera det.
Så det blir väl att fortsätta leva på soc så länge.

Ska ta tummen ur röven och ringa den där kontaktpersonen, som jag blev lovad.
Sen kommer nog allt fixa sig.
Om dom inte säger att jag måste vara skriven i Gävle, vill säga.

Och så måste jag komma på hur jag ska få ur alla grejer från min gamla lägenhet...
Men det löser sig nog det oxå.

Nej nu ska jag nog ta och sova lite, för jag skulle visst upp tidigt imorn.

- puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0