Flyttstädning!

Happ, tredje dagen för att städa och packa.
Det går framåt!
Imorn ska vi skänka nästan alla möbler till Returmagasinet, sen så är det bara att skrubba vidare tills jag flyttar till Gävle.
Kommer bli så jävla skönt att ha det ur världen.
Önskar bara att jag hade gjort något tidigare, så hade jag inte varit i den här sitsen nu.
Menmen, bättre sent än aldrig.

However, som alla kanske redan vet så är det slut mellan mig och Jocke.
Visst, det gör ont som fan.
Men jag känner ändå att för var dag som går så saknar jag honom mindre och mindre.
Även om vissa stunder tar livet av mig, så är det lika bra att bara leva vidare.
Vem vet, vi kanske blir bästa vänner senare?
Eller ja. Vi får se hur det blir med det.

Men nu ska jag ta å klä på mig så vi kan åka till lägenheten och fortsätta skrubba.

- Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0