Död åt världen.

Världen kan gärna få gå under nu.
Är så jävla trött på den här skiten så jag blir tokig.
Har feta problem med äggstockarna, är troligtvis gravid och får inte tag på nå fucking jobb.
Måste ringa den där jävla gynekologen snart så dom får kolla upp mina äggstockar, jag måste till ungdomsmottagningen och fixa fucking gravtest och ta ett fucking beslut om det skulle vara så att jag är gravid, och så måste jag söka ännu mer jobb så att jag får nån jävla inkomst.
Livet går bra nu! Or does it?
Nej usch, är så trött på det här så jag kräks.
Är fan tillbaka i mina destruktiva banor igen. Orkar inte.

Dessutom så är jag helt ensam hemma hos Jocke.
Känns ju asbra... Eller?
Hatar att vara ensam.
Får verkligen panik av det...
Usch...

Kommentarer
Postat av: moa

2012-07-08 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0