All alone!

Ligger helt ensam i våran gigantiska lilla lägenhet och svär över grannen.
Ja, våran lägenhet är inte så värst stor, men den känns gigantisk när min andra hälft är i Hofors :c
Nu är jag så rastlös så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kan inte sova, då jag har sovit hela dagen, jag är för trött för att diska och städa, som jag egentligen skulle göra..
Skulle dock behöva duscha, men det tror jag att jag väntar med tills imorn.
Jag älskar att vara lat <3
Nej jag ska nog spela lite Bubble Witch Saga och försöka bli trött så att jag kan sova och drömma om han den underbara <3
Det var dock något som jag tänkte skriva om, men det försvann, sååå..
-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0