Shulululuu

Jag måste verkligen bli bättre på det här med att uppdatera min blogg, asså.
Men grejen är att jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om, för det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Förutom att typ gibba, fika, sova, äta och umgås med dom bästa.
Visst, det är väl mysigt och värt att blogga om, men det känns som att det kommer bli så... Utjatat.
Oh well..
Ligger förövrigt i sängen och väntar på att folk ska vakna, och att min älskling ska komma hit <3
Blir lite dubbeldejting idag.
Typ laga mat, mysa, titta på nån film.
Och alla har även månadsdag idag, lol.
Nadja och Bävern firar 3 månader, och jag och Jocke firar 1. 
Fiiint dä!
Bjuder på den här, jag!
Dels för att den ser väldigt bra ut, och sen för att jag saknar mitt långa hår </3
-  Puss!

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Hej Lollo-söt, Vendela här!



Jag har bytt blogg, nu hänger jag på tumblr istället. Hoppas du kommer följa min nya blogg. Kram

2012-02-15 @ 23:44:03
URL: http://vendelamarie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0