Höh..

Vaknade på lite fel sida idag, faktiskt.
Huvudvärk utan dess like, grinig till 1000... Och.. ja..

Men lite knäckebröd löste nästan allting!

Har snott någons tid på Indat, så nu sitter jag här, trött och hungrig, och väntar på att folkets tid ska ta slut så jag och Tessi kan gå till Deniz och äta pizza <3

Höh!


Åååh! Jag har en jävla massa planeringar med både mig själv och min och Vikkis lägenhet. Jävlar anamma!
Måste bara tjäna ihop några miljoner så jag kan göra allt jag vill... Suck...
Jag vill liksom byta hårfärg, köpa nya kläder, börja gymma, måla om i lägenheten, eller ja.. Helst vill jag flytta till en större så det finns mer grejer att göra med lägenheten..
Jag hatar mitt liv atm D:

-  Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan du är vidrig luktar smör

2012-02-17 @ 15:28:30
Postat av: Louise

Hahaha och du är så mogen som kommenterar anonymt :*

Möt mig på stan och säg det istället ;D

2012-02-17 @ 23:16:45
Postat av: Anonym

vad ska fettot kunna göra

2012-02-18 @ 03:28:49
Postat av: Louise

Sätta mig på dig, kanske? :*

2012-02-18 @ 07:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0