Hofors!

Är tillbaka till min efterlängtade lägenhet i Hofors!
Negativaste är väl att det är just Hofors, men ah. Min lägenhet är underbar <3

Just nu är det nog sällskapet som gör det så bra, faktiskt.

Blev dock lite arg när vi kom hit, för personen som jag lånade ut lägenheten till hade visst stökat ner som fan och inte städat upp efter sig, det låg till och med kondompapper och använda kondomer överallt!
INTE OKEJ!
Så vi fick liksom städa upp efter personen, även om ingen av oss hade sovit på hela natten, och vi var hungriga som fan.
Men aja, efter lite dammsugning och rensning så såg det bra ut sen c:


Ligger nu i min underbara säng med min älskling som spelar gitarr bredvid mig, och dom andra två kottarna dampar i soffan <3
Väntar på att få äta hemmagjord pizza, och det ska bli så förbannat gott!
Sen ska även lite folk eventuellt komma hit c:

Håll tummarna för en underbar kväll <3

-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0