Fredagsmorgon!

Jaa idag är det fredag, och jag har ÄNTLIGEN fått pengar <3
Är lite smått lycklig, faktiskt.

Hoho har lite grejer att göra idag, asså.
Jag ska hinna med att hjälpa Jossan att välja en bra hårfärg, lila!, frukosta med Chrille, köpa en liten present åt min älskade sambo som behöver muntras upp, köpa svart hårfärg till mig, färga håret helsvart på mig själv, och sen tänker jag tammefan sova!
Och det ska bli så jävla skööönt! <3

Åh jag är så glad att mitt dåliga mående har gått över, så jag känner mig lite gladare.
Shit, att bryta ihop så fort man ser sin kompis är inte roligt, speciellt inte med tanke på hans reaktion D:
Stackarn <3

På tal om bilar; Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag faktiskt längtar till Hofors.
Tack o lov så ska jag och min älskade Joacim dit på söndag och bo i min lägenhet ett tag <3
Kommer bli ganska lovely, faktiskt.
Fast jag kommer ju självklart sakna mina retards här hemma i Gävle, men vi ses ju alltid igen!

Har ingen bild att lägga upp, så ni får klara er utan det.
Men jag ska väl uppdatera med bilder så småningom c:

-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0