Mobaajlen!

Testar göra ett inlägg i mobilen första gången ever! Hoppas det ser bra ut, haha! Den här helgen har varit helt underbar, faktiskt. Om man bortser från vissa detaljer iaf. Umgicks med dom bästa, och det var så mysigt! Vi grillade i Hagaparken igår, draa mig baklänges va gott det var! Sen bara umgicks vi och tittade på film. Lätt värd helg! Så nu sitter jag hemma hos älsklingen och umgås lite. Imorgon drar vi till Eskilstuna och firar Valborg, mysigtmysigt! Kommer hem till Hofors igen på tisdag, tyvärr... Eller nått. Är faktiskt redan trött på Hofors och vill bara därifrån. Men om mina planer går som jag vill så är jag snart Gävlebo på riktigt! Hoho! Nej nu ska jag hjälpa Jossan att välja kläder för imorn. - Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0