Mat?

Folk verkar inte fatta när jag säger att jag verkligen inte KAN äta när jag är själv!
Det stör mig lite...
Att inte kunna äta ensam, asså...
Jag vet faktiskt inte ens varför jag inte kan äta heller..
Spelar ingen roll hur pass hungrig jag än är, maten går inte ner!
Antar väl att jag har blivit för bortskämd med att alltid ha sällskap.
Har liksom inte varit ensam en hel dag sen i Oktober xD
Då har jag ju liksom alltid haft någon att laga maten till, blir ju mer spännande då.
Men inte nu, inte..
Oh well... Tessi och hennes syster kommer hit snart, så jag får väl passa på att äta då ^^'
Apropå ingenting..
En av våra katter väckte mig imorse med att dunk sitt huvud mot mitt öga för att hon ville gosa.
Sen så kröp hon ner under täcket bredvid mig och kurrade ett tag, sen så somnade hon <3
Så jävla gullig så jag svimmar!
Titta liksom! <3
Nej nu ska jag ta på mig ett par byxor och vänta på att Tessi kommer hit c:
Bara för att jag kände för att ladda upp den här...
För att jag älskar bilden, och för att jag saknar Joacim så jag inte vet vart jag ska ta vägen <3
-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0