Long time no see!

Hohoho!
Nu var det flera evigheter sen jag uppdaterade nånting, så nu jävlar!
Bor fortfarande kvar i Hofors, än så länge.
Funderar dock på att betala av alla mina fkn skulder och hitta en lägenhet i Gävle, för jag har visst hittat mina stora anledningar till varför jag ville flytta härifrån från första början.
Meeen det är ingenting jag tänker ta här!
Längtar till Gävle så jag håller på att dö!
Liksom... Staden, vännerna... Ja allt!
Till och med vissa pizzerior D:
Men ah, jag får ta att sätta igång med det jag vill, så det slår in nån gång c:
Förövrigt så känner jag mig så fruktansvärt ensam :c
Min älskling åkte till Gävle igår och stannar där tills nästa vecka nån gång </3
Håller redan på att längta ihjäl mig! :c
I löööv juu <3
Fast ah, just nu är jag inte så ensam, då det är lite folk hos mig.
Därav min tillgång till en dator ;D
Så vi ska glo på en massa skräckfilmer och hoppas på att kunna sova sen :3
Men ah, nu ska jag typ... Sätta mig och rita, eller nått o.O
Hittade ju på mina akvarellpapper som har varit försvunna sen jag flyttade in *-* <3
Så det är precis vad jag ska underhålla mig med just nu c:
You are the one I need <3

-  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0